Hatékonyság vagy kényelem? Nem kell kompromisszumot kötni!
Optimális megoldásnak tűnik, amikor egy fuvarra olyan fuvarozó jelentkezik, akinek a közelben van/lesz
szabad járműve? Határozottan IGEN! Ebben segíthet mindkét félnek a Fuvarbörze. Legyen Ön is a parnerünk!
Regisztráljon most fuvarozóként/fuvarszervezőként! Vagy töltse fel fuvar megbízásait ingyenesen!
Új a Fuvarbörzén! Rendszeres üresjárati útvonalak, raktérkapacitás meghirdetése (ingyenes)
Járművei napi-, heti- vagy havi rendszerességel szállítanak egy adott útvonalon? Tegye gazdaságossá és
versenyképessé szolgáltatásait! Töltse ki az alábbbi űrlapot, hozzon létre egy üresjárati kapacitás
hirdetményt, mert a Fuvarbörze segíthet Önnek rendszeres megbízást találni az raktérkapacitásra is.
A Fuvarbörzén több, mint 300 sofőr várja a munkáltatók állásajánlatát
Munkáltatók állásajánlatokat hozhatnak létre ingyenesen a Fuvarbörzén valamint ajánlatokat
juttathatnakl el a Sofőr adatbázisban szereplő több, mint 300 gépkocsivezető email címére.
Gépkocsivezetők létre hozhatják Sofőr profiljukat a Fuvarbörzén egy magasabb fizetés vagy jobb
munkakörülmények elérése céljából.
Felgyorsíthatja az értékelés megírását, ha kattintással bedobja a megfelelõ szöveget a szövegmezõbe.
Üzletet kötöttünk és miden rendben volt a fuvar teljesítésével kapcsolatban. Nagyon jó és becsületes üzleti partner, bátran ajánlom mindenkinek. Tapasztaltam, hogy ez a partner pontatlan, nem megbízható. Problémás partner, nem ajánlom a következõk miatt: Nem megbízható, nem teljesítette amiben megállapodtunk. Gond van a fizetési morállal. Az történt, hogy .... Ennek vállalkozónak nem tisztességesek a szándékai. Azért gondolom, mert ... Törölt vagy felszámolás alatt álló cég, nem ajánlott üzletet kötni velük.
"Nem megbízható, nem teljesítette amiben megállapodtunk."
Ez nem igaz.
De
Gondoltam leírom miért volt a sérült az áruja.
Troostwijk-től vásárolt (2022.X.11) használt árut. (6 bárszék + 2 másik valami) lerakodáskor a CMR-re ezt írták „sérültek a székek a sofőr elmondása szerint a raktár így adta ki”
A sofőr elmondta Önnek is, hogy így adták át, ami ennél a cégnél (már Önnel is megtörtént) használt árunál előfordulhat. Kértem egyeztesse le az áru kiadójával, hogy ez az állítás szerintük is valós-e.
Nem kaptam rá visszajelzést. Csak amikor a következő szállításnál (2023.I.12 (3 hónap múlva) problémák voltak a kifizetéssel, mert állítólag „már utalták” aztán „még ma utalják” majd amikor jeleztem, hogy nem érkezett pénz (Br 142000,-Ft ami akkor nettó 280€+Áfa volt) akkor kiderült, hogy a javítás 57000,- forintba került.
A sérült áruról sem fotót sem javítási számlát nem kaptam. Viszont nem fizette ki az Ön által vélt különbözetet, többszöri levélváltás telefonálás ellenére sem!
Minden teherautónak amivel-akivel dolgozunk van CMR biztosítása (min 50.000€) (ami több mint ez az Ön által jelzet de nem igazolt 57000,-Ft)
VIGYÁZAT!!! Gond van a fizetési morállal. Van vagy 4 cége (akiknek én dolgoztam) 10-12 fuvart rendesen kifizetett, de valami gond lehet a cégvezetésnél mert az egyik cége több mint 1 éve tartozik. Azóta nem vállalok tőle munkát.
A kényelmes felhasználói szolgáltatás érdekében sütiket (cookie-kat) használunk. A weboldalon megtekintheted az Adatkezelési tájékoztatónkat és a sütik használatának részletes leírását.