Fuvarozó partnereink előfizetés nélkül is küldhetnek fuvardíj ajánlatokat

2018.07.04-től fuvarozó partnereink előfizetés nélkül is küldhetnek fuvardíj ajánlatokat a megbízók ajánlatkéréseire. Amennyiben Ön fuvarozó, nincs más dolga, mint bejelentkezni a Fuvarbörze rendszerébe és máris elküldheti díj ajánlatait. Ajánlatküldést a megbízók által létrehozott fuvar ajánlatkérések adatlapján lehet kezdeményezni.

Ajánlatküldés PRO előfizetés nélkül

  • nincs átalánydíjas kötelezettség, kizárólag üzletkötés esetén szükséges sikerdíjat fizetni a Fuvarbörzének
  • a sikerdíj összege:
    • amennyiben a fuvarozó partnernek van előre feltöltött egyenlege: 5%
    • amennyiben a fuvarozó partnernek nincs előre feltöltött egyenlege: 10%
  • amennyiben Ön beépíti ajánlatába a sikerdíjat, abban az esetben Önnek nincs veszítenivalója
  • a fuvardíj ajánlathoz bármilyen írásos feltételt tud kapcsolni a fuvarozó. pl. ha az kizárólag egy bizonyos napon lehetséges illetve rakodással, fizetéssel kapcsolatos, vagy bármilyen más feltételek
  • amennyiben elküldi ajánlatát a megbízónak és a megbízó azt a rendszeren keresztül elfogadja azt, az szerződés kötésnek minősül és nyoma van a rendszerünkben
  • a rendszeren keresztül kötött fuvarozási üzletekkel kapcsolatban problémamegoldási támogatást tudunk nyújtani (pl. késedelmes fizetés vagy egyéb vita esetén)

Ajánlatküldés PRO előfizetéssel

  • amennyiben Ön rendelkezik PRO előfizetéssel, abban az esetben jutalékmentesen nyerhet fuvardíj liciteket
  • előfizetőként egyeztetés céljából még az üzletkötés előtt kapcsolatba tud lépni a megbízóval
  • amennyiben elküldi ajánlatát a megbízónak és a megbízó azt a rendszeren keresztül elfogadja, az szerződés kötésnek minősül és nyoma van a rendszerünkben
  • a rendszeren keresztül kötött fuvarozási üzletekkel kapcsolatban problémamegoldási támogatást tudunk nyújtani (pl. késedelmes fizetés vagy egyéb vita esetén)

Kérdések-válaszok a fuvardíj licitekről

  • a legolcsóbb ajánlat nyer?

NEM! A fuvardíj liciteken nem a legolcsóbb ajánlat nyer, hanem az az ajánlat, melyet a megbízó elfogad. Lehetséges, hogy egy megbízható, már régi Fuvarbörze tagsággal rendelkező fuvarozó drágább ajánlata nyer, mert Ő szimpatikusabb a megbízónak vagy jobb feltételekkel tudja teljesíteni a szállítást.

  • mi történik, ha fuvardíj ajánlatot küldök, de már megtelt a kocsim és mégsem tudom vállalni?

Ön bármikor visszavonhatja az ajánlatát, amíg azt a megbízó el nem fogadta.

  • amennyiben a megbízó elfogadja az ajánlatomat, akkor hogyan léphetünk kapcsolatba?

A sikeres megállapodásról email-ben értesítjük a fuvarozót. Amennyiben a fuvarozónak van előre feltöltött sikerdíj fizetési egyenlege, akkor az 5% sikerdíjat a Fuvarbörze levonja az egyenlegből és a felek azonnal megkapják egymás elérhetőségeit. Amennyiben a Fuvarozónak nincs előre feltöltött egyenlege, akkor 24 órán belül átutalással, bankkártyás fizetéssel vagy PayPal-on kötelessége kifizetni a sikerdíjat, hogy a felek kapcsolatba léphessenek. PRO előfizetéssel rendelkező fuvarozók esetében nincs sikerdíj fizetési kötelezettség, a felek azonnal, de még a megállapodás előtt is kapcsolatba léphetnek.

  • olyan kérdésem van, amire itt nem kaptam választ

Kérdését írja meg nekünk az Online Chat használatával vagy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat: +36705161550

Aki megosztotta ezt a hírt

Partner ID 3012
VolLKW Netguru Kft.
+36 70 3951272
info@fuvarborze.hu
Baja, Magyarország

2007-2018 © Fuvarbörze.hu | HelpDesk | Impressum | Adatvédelmi tájékoztató [NAIH-50740/2012] | ÁSZFF

#fuvarozó #partnereink #előfizetés #nélkül #küldhetnek #fuvardíj #ajánlatokat

Ajánlott weboldalak: Apróhirdetések | Vízóra csere 2018 | Autóbérlés olcsón | Lakáshitel kereső